![[ Etap I ] Usunięcie niepotrzebnych zasobów w witrynach](/documents/17996/152924206/outofthebox.webp/adcbddc3-adb9-4c66-a4e2-e3eb14d8458d)
Przed przystąpieniem do upradeu systemu portalowego zależy nam na wyeliminowaniu albo przynajmniej zmniejszeniu liczy niepotrzebnych: witryn, podstron, treści, wersji treści, dokumentów itp. Dlatego prosimy o wykonanie niezbędnych prac porządkowych.
- Termin zakończenia prac porządkowych w witrynach: 31.01.2023
Do tego dnia bardzo prosimy, aby wszelkie działania zostały ukończone. - Wszelkie pytania i wątpliwości związane z tym i wcześniejszym komunikatem prosimy kierować na adres mailowy portal@uj.edu.pl, w temacie maila proszę wpisać: upgrade
Prosimy o wiadomości mailowe, tak aby telefoniczna forma kontaktu była do dyspozycji w sytuacjach krytycznych. - Przed usunięciem prosimy o weryfikację:
- Witryn
- Stron (w ramach witryn)
- Treści (w witrynach)
- Wersji treści (mechanizm wersjonowania treści opisany jest w przewodniku: https://portal.uj.edu.pl/documents/17996/138970267/04_zarzadzanie_witryna_2_2.pdf str. 19)
- Plików (w witrynach)
Po usunięciu dane nie będą dostępne - Kryteria weryfikacji: Czy istnieją przesłanki prawne bądź finansowe, że witryna ma być dostępna przez określony czas (np. Grant, projekt, itp.)?
- Procedura: Strony, treści, pliki usuwa redaktor witryny, Witrynę do usunięcia należy zgłosić mailowo na adres portal@uj.edu.pl
- Treść, którą chcę usunąć, utworzył inny redaktor, nie mogę go usunąć
Treści, których obecny redaktor nie jest w stanie usunąć proszę zgłosić drogą mailową na adres: portal@uj.edu.pl. W temacie maila proszę wpisać: upgrade_del