Planujemy wdrożenie usługi uwierzytelniania w nowym punkcie logowania, z którego korzysta już m.in. usługa Office 365. W ostatnim etapie testowania tego narzędzia, prosimy użytkowników końcowych o weryfikację poprawności procesu logowania
Prosba o weryfikację
Zmiana punktu logowania - z punktu widzenia uprawnień użytkownika - powinna być niezauważalna.
Postawowym założeniem było zachowanie Państwa ról i dostępów do dotychczasowych witryn, treści i plików.
Po wielotygodniowych przygotownaiach i testach wewnętrznych udostępniliśmy dla Państwa serwer testowy z popdpiętym nowym punktem logowania. W najbliższych dniach - zanim wdrożymy na serwerze produkcyjnym (docelowym) - chcemy sprawdzić poprawność działania.
Ponieważ zmiana dotyczy kwestii fundamentalnej - uprawnień redakcyjnych w Portalu, do poprawnego wdrożenia potrzebujemy pomocy Redaktorów Witryn. Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o weryfikację swoich uprawnień.
Jak redaktor może zweryfikować poprawne zalogowanie / wylogowanie?
Szczegółowa instrukcja dostępna jest po zalogowaniu pod adresem: https://portal.uj.edu.pl/.../147785973.
Jak można zgłosić wyniki testów?
A. Formularz weryfikacji
B. Wysłanie maila
Alternatywnym sposobem (jednak niezalecanym ze względu na efektywność przetwarzania) może być napisanie do nas maila na adres portal@uj.edu.pl
W tytule maila prosimy podać "Test OIDC - Redaktorzy"
W treści prosimy zawrzeć informacje:
- adres email którym próbowali Państwo się logować
- wersja systemu operacyjnego
- wersja przeglądarki internetowej
- adres strony w Portalu z której nastąpiła próba logowania/wylogowania
- opis problemu (+ ewentualne załączniki)
C. Telefon
W skrajnych przypadkach można dzwonić pod numer 506-006-793